دهمین دوره از همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری در تاریخ ۲۶ آذرماه 99 و با حضور شرکت توزیع ابزار آروا و مدیران ارشد  سازمان های دولتی و خصوصی، توسط  انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان  با بررسی رویکرد مشتری مداری و به میزبانی سالن رایزن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دهمین دوره از همایش‌های سراسری رضایت‌مندی مشتری در تاریخ ۲۶ آذرماه 99 و با حضور شرکت توزیع ابزار آروا و مدیران ارشد  سازمان های دولتی و خصوصی، توسط  انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان  با بررسی رویکرد مشتری مداری و به میزبانی سالن رایزن برگزار گردید. در همایش رضایتمندی مشتری توضیحاتی درباره اهمیت مشتری مداری در بهبود بخشیدن به اقتصاد و ارتقای سطح کیفی تولیدات و خدمات بیان شد. همچنین مدیران موفق شرکت های تولیدکننده تجربیات خود را در زمینه رضایت مندی مشتریان با یکدیگر در میان گذاشتند.

براساس گزارش روابط عمومی این شرکت، شرکت توزیع ابزار آروا به جهت ارج نهادن به حقوق مصرف کنندگان و برداشتن گام‌های موثر در مسیر جلب رضایت مشتریان، به عنوان تنها برند فعال شرکت کننده در زمینه ابزارآلات این دوره از همایش ها، نامزد دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتری شناخته شد و به همین مناسبت، لوح تقدیر این همایش را به مدیرعامل شرکت توزیع ابزار آروا جناب آقای محمد امین مصلایی پور یزدی اهدا شده که توسط جناب آقای حمید مصلایی پور یزدی قائم مقام مدیر عامل و به نمایندگی از ایشان دریافت گردید.

در زمان برگزاری این همایش نیز، مسئولان و فعالان اقتصادی برجسته ای مانند دکتر حسین میر محمد صادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، دکتر سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، ، مهندس سلیمانی معاون حقوقی اتاق بازرگانی ایران، مهندس مظفر علیخانی معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران و دکتر فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نظرات و دیدگاه های خود را در زمینه رضایت مندی مشتریان بیان کردند.

شرکت توزیع ابزار آروا، تنها شرکت فعال در حوزه ابزار آلات در همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری  

تندیس طلایی رضایتمندی مشتری اهدا شده به شرکت توزیع ابزار آروا

دورنمایی از فعالیت های شرکت توزیع ابزار آروا

جناب آقای حمید مصلایی پور یزدی،  قائم مقام مدیر عامل شرکت آروا بیان کردند: شرکت توزیع ابزار آروا  تنها نماینده فعال در در حوزه ابزار آلات در همایش رضایتمندی مشتری،  فعالیت خود را از سال 1393 با هدف تولید کالای با کیفیت ایرانی و شایسته مصرف کنندگان آغاز کرده است.  این موفقیت تنها با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه و هدفمند جناب آقای امین مصلایی پور یزدی مدیریت شرکت توزیع ابزار آروا میسر شده است. این شرکت تونسته است دارای روندی متفاوت، در زمینه تولید محصولات با کیفیت نسبت سایر تولید کنندگان باشد. به همین علت از آغاز مسیر تاکنون، موفق به کسب جایگاه نخست به عنوان برترین تولیدکننده محصولات جوش و برش ایرانی شده است. شرکت توزیع ابزار آروا معتقد است، طراحی و تولید محصولات با کیفیت ایرانی و مورد رضایت مشتریان نیازمند دارا بودن تجهیزات به روز و کارآمد، بهره گیری از دانش متخصصان بومی و سرمایه گذاری هدفمند می باشد که در این مجموعه به شکل دقیق و با برنامه ریزی مدون انجام می گیرد. به این دلیل شرکت توزیع ابزار آروا توانسته است در زمره بهترین ارائه دهنده خدمات به مشتریان و رضایتمندی آنها باشد.

همایش سراسری رضایتمندی مشتری تنها با هدف اهدای تندیس به برندهای برتر حوزه های مختلف برگزار نشد و شامل مواردی دیگری بود که از جمله آنها می توان به بهبود بخشیدن سیاست شرکت ها و سازمان ها در زمان پاندمی کرونا و بعد از آن، بررسی بازتاب نظرات مشتریان در زمینه برآورده کردن نیاز های شرکت های تولید کننده و مراکز توزیع، ترویج فرهنگ جلب رضایت مشتریان در بازار های داخل کشور و در سطح بین المللی، تقویت کردن سیاست سازمان ها در جهت رفع نیاز های مشتریان، برگزار کردن دوره های تخصصی و آموزشی مدیریتی و آشنایی با روش های بین المللی تعامل با مشتریان، مشتری مداری و شیوه های جدید کنترل بازار در زمان رشد تولید اشاره نمود.

در باب همین موضوع جناب آقای سید مهدی خاتمی معاونت فروش و بازاریابی شرکت توزیع ابزار آروا ، بیان کردند:  مصرف کنندگان داخلی در جستجوی محصولی با کیفیت و مناسب با نیاز خود و با قیمت متناسب با بودجه و توان مالی خود هستند. این مسئله همیشه  از دغدغه های مدیران با تجربه شرکت توزیع ابزار آروا بوده است و در تلاش اند تا این عوامل از اولویت ها و الزامات در تولیدات گروه صنعتی آروا باشد. مشتریان عزیز می توانند با رجوع به سایت شرکت و بررسی  مجموعه محصولات نمایندگی های آروا، براساس سطح بودجه مالی و نیاز خود محصول مورد خود را با مناسب ترین قیمت  و  بهترین کیفیت تهیه نمایند و خریدی مطمئن و هوشمندانه داشته باشند.

 

شرکت توزیع ابزار آروا، تنها شرکت فعال در حوزه ابزار آلات در همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری  

دهمین دوره از همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری

بررسی سیاست مشتری مداری و تکریم مشتریان در شرکت توزیع ابزار آروا

همواره سیاست مشتری مداری در اولویت های شرکت توزیع ابزار آروا قرار داشته است. این گروه صنعتی موضوع تکریم مشتریان را به عنوان اساسی ترین هدف خود قرار داده است و با تمامی توان و امکانات خود به آن پرداخته است. به این دلیل قسمت خدمات مشتریان، حمایت و خدمات پس از فروش محصولات آروا برای خدمت به مشتریان تدارک دیده شده است.

 مصرف کنندگان و مشتریان وفادار شرکت توزیع ابزار آروا، که از ابتدا با ما همراه بوده اند خدمات شگفت انگیزی را دریافت می کند. شعار گروه آروا، ارائه بهترین کیفیت کالا و خدمات برای مصرف کنندگان عزیز است.

شرکت توزیع ابزار آروا افتخار دارد که با تکیه بر تخصص و دانش بومی، دارا بودن تنوع چشمگیر محصولات، قیمت مقرون به صرفه، بهره گیری از مدیریت شایسته و هدفمند، استفاده از تجهیزات مدرن و ارائه خدمات بی نظیر پاسخگوی بخش زیادی از نیازهای بازار ابزار آلات در کشور باشد.

شرکت توزیع ابزار آروا به این باور است که مشتریان ، لایق و سزاوار دریافت بهترین کیفیت محصولات و خدمات می باشند. به این علت در تلاش است تا برترین و بهترین کیفیت را حوزه ابزار آلات صنعتی به مشتریان خود ارائه دهد.

 رضایت مندی و اعتماد مشتریان و وفاداری آن ها از سرمایه ارزشمند شرکت توزیع ابزار آروا  است. به همین علت این گروه در با تمام توان خود در جهت حفظ این سرمایه گرانبها تلاش می کند. به منظور ادامه این روند و عملی شدن آن ، همواره می توانید با مراجعه به سامانه 61672 پیشنهادات و انتقادات خود را با کارشناسان گروه آروا در میان بگذارید.

همچنین می‌توانید جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از تمامی محصولات جدید ما به وب سایت اینترنتی گروه آروا و صفحه اینستاگرام آروا مراجعه کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار